طراحی یک وب سایت برای  شرکت و معرفی محصول ، از ارکان مهم شناساندن محصولات به مشتریان در دنیای حاضر می باشد . زیرا در دنیای امروز ، افراد ترجیح میدهند اطلاعات مربوط به نیازمندی ای خود را در فضای اینترنت جستجو کنند . زیرا وقت انسان مهم تر از آن است که صرف رفت و آمد های بیهوه و انتظار برای رسیدن وقت ملاقات مناسب برای دیدن محصولات یک شرکت باشد.

 مشتریان شما، چه موفق و چه ناموفق، برای وقت خود ارزش بالایی قائل هستند. زیرا می دانند با یک جستجوی ساده در اینترنت به راحتی می توانند قیمت یک محصول را بدانند، از ویژگی های آن باخبر شوند و نظرات کاربران دیگری که از آن استفاده نمودند کسب تجربه کنند. همه این ها چیزهایی است که در یک ملاقات حضوری نمی توانند کاملا به آن برسند.

 

 

با داشتن یک وب سایت معرفی محصول به مشتریانتان، کسب و کار خود را با زحمت کمتری به دیگران معرفی می کنید. یعنی نیازی نیست که برای معرفی و فروش یک محصول بارها و بار ها آن را برای افراد مختلف تشریح کنید. این وب سایت ها مانند یک کاتالوگ عمل می کنند. ولی این کاتالوگ 24 ساعته ، در دسترس ، قدرتمند و قابل اصلاح و نامحدود است.

تیم نرم افزاری ایده تازان شمال (TAD)  با تجربه بالا در زمینه طراحی وب ، نرم افزار های انلاین و نرم افزار های اندروید و ios   و با در نظر گرفتن موارد مهم طراحی وب سایت مانند رابط کاربری مناسب، طراحی ریسپانسیو، بهینه سازی سئو، استفاده از فناوری های جدید و... در ساری و سایر شهر های استان مازندران در جهت تولید وب سایت های معرفی محصولات، آماده همکاری مناسب با صاحبان کسب و کار متقاضی حضور فعال در بازار آنلاین می باشد.