پیشنهاد هایی برای بازاریابی کسب و کار های کوچک

 

 

 

اهداف تان را مشخص کنید و رقبایتان را مورد بررسی قرار دهید

تعیین کنید کدام بخش از مشتریان در فعالیت های بازاریابی شما مورد هدف قرار گرفته اند؟
رقبای خود را شناسایی و فعالیت های بازاریابی آنها را مرور و تحلیل کنید.
فهرستی از بهترین فعالیت های آنها را تهیه کنید.

 

وب سایت خود را بهینه کنید

در عنوان سایت تان بهترین کلمات کلیدی را که نشانگر فعالیت دقیق شماست درج کنید.
محتوای سایت تان را منحصر به فرد کرده و دائم آن را به روز رسانی کنید.
سایت را به گونه ای طراحی کنید که بازدید کنندگان به راحتی اطلاعات تماس شما را پیدا کنند.

 

به سوی بهینه سازی صفحات

فهرستی از سایت های عمومی که بازدید کنندگان زیادی دارند تهیه کنید و تبلیغات خودتان را روی آنها قرار دهید.
از طریق فروم ها و وبلاگ های با کیفیت بک لینک های سایتتان را افزایش دهید.
ویدئو های با کیفیت بالا که محصولات و خدمات شمارا نمایش می دهند ایجاد کنید. این ویدئو ها را روی سایت های عمومی مانند یوتیوب قرار دهید.


محتوای به روز

یک وبلاگ در سایت تان برای آموزش کاربرانتان ایجاد کنید.
اطلاعاتی مناسب با فعالیت خودتان را در وبلاگ مورد نظر قرار دهید.

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی

یک شبکه اجتماعی با استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی بسازید.
شرح مختصری درباره محصولات و خدمات خودتان را از طریق شبکه های اجتماعی با دیگران تقسیم کنید.
از طریق شبکه های اجتماعی محتوای مناسب با کسب و کارتان را توسعه دهید، حتی اگر آن محتوا توسط تیم شما تهیه نشده باشد.

 

بازاریابی ایمیلی

با استفاده از صفحه اصلی وب سایت تان فهرستی از مشترکان  ایمیلی را تهیه کنید.
با استفاده از ایمیل های مناسب و مورد نیاز با مشتریانتان تعامل کنید.
از طریق بازاریابی ایمیلی اطلاعات مناسبی درباره محصولات و خدمات کسب و کارتان به مشتریان ارائه کنید.