• 09116805530

چطور به هر هدفي برسيد؟!

نوشته شده توسط : M.Montazernia
چطور به هر هدفي برسيد؟!

در بخشی از "كتاب فكرت را تغيير بده تا زندگيت تغيير كند" نوشته برايان تریسی میخوانیم:

يك روش هفت مرحله اي براي تعيين هدف و دستيابي به آن وجود دارد كه مي توانيد بارها و بارها در هر موقعيتي از آن استفاده كنيد تا به خواسته هايتان برسيد.

✅مرحله اول: تصميم بگيريد دقيقا چه مي خواهيد.
✅مرحله دوم: اهداف خود را بنويسيد.
✅مرحله سوم : تمايل به پرداخت بها.
✅مرحله چهارم: برنامه مفصلي تهيه كنيد.
✅مرحله پنجم: به برنامه تان عمل كنيد.
✅مرحله ششم: هر روز كاري كنيد.
✅مرحله هفتم: هرگز تسليم نشويد.

یک زمان و چندین نقش!

نوشته شده توسط : M.Montazernia
یک زمان و چندین نقش!

یک کسب و کار اینترنتی باعث می‌شود که شما بتوانید در یک زمان هم مدیر باشید، هم منشی و هم مسئول خدمات پس از فروش!

زیرا نرم‌افزارهای مکانیزاسیون برای اکثر فعالیت های کسب و کارتان به وفور در اینترنت یافت می شوند. همچنین اکثر آنها رایگان بوده و به سادگی قابل دریافت هستند. با استفاده از آنها می توانید در هزینه و زمان تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

با وجود چنین مزایایی، کارآفرینی در اینترنت بسیار ساده‌تر از کارآفرینی در فضای خارج از اینترنت است؛ به خصوص که این گونه کسب و کارها نیاز زیادی به سرمایه اولیه ندارند .

غولی به نام گوگل!

نوشته شده توسط : M.Montazernia
غولی به نام گوگل!

نگاهی به زندگی خودمان هم که بیندازیم می بینیم که تقریبا برای حل هر مشکلی یا رفع هر نیازی، دست به دامان غولی بزرگی به نام گوگل می شویم.

اگر بخواهیم از قیمت روز دلار مطلع شویم، به راحتی در گوگل کلمه “قیمت دلار” را جستجو می کنیم و در کسری از ثانیه به نتیجه میرسیم. اگر سوالی ذهنمان را مشغول کند به هر روش یا زبانی جستجو میکنیم تا بالاخره به جواب میرسیم.

چه بخواهیم قبول کنیم چه نه، این گوگل است که در نهایت راه مناسب را برای انجام کاری یا یافتن پاسخی برای سوال هایمان به کمک ما می آید.

پس بیایید ببینیم معنای ساده ی سئو (SEO) چیست؟

خب به زبانی ساده اگر بخواهیم بگوییم، سئو یعنی هر کاری که شما انجام دهید که وب سایت شما در جستجو کلمات کلیدی مرتبط، رتبه بالاتری به دست آورد.
نتیجه آن هم این است که ترافیکی مناسب و هدفمند به سمت وب سایت شما می آید.

خریداران هدف را هدف بگیرید

نوشته شده توسط : M.Montazernia
خریداران هدف را هدف بگیرید

برای موفقیت در هر نوع کسب و کاری شما نیاز به انجام تبلیغات و بازاریابی خواهید داشت تا توسط خریداران بالقوه دیده شوید.

این مورد در اینترنت نیز مصداق دارد و باید عملیات بازاریابی اینترنتی انجام دهید.
بیشتر کاربران قبل از خرید کردن محصول یا خدمات مورد نیاز خود ابتدا در موتورهای جستجو شروع به گشتن میکنند و بیش از ۵۰ درصد آنها همیشه محصول یا خدمات خود را از همین راه تهیه و خریداری می کنند، کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند دقیقا همان خریداران هدف و بالقوه می باشند.
احتمال اینکه این کاربران تبدیل به خریداران و مشتریان وب سایت شما شوند بسیار زیاد می باشد، همچنین این امر باعث خواهد شد تا میزان سود و بازگشت سرمایه شما افزایش پیدا کند.

 

به کسب و کار خود اعتبار دهید...

نوشته شده توسط : M.Montazernia
به کسب و کار خود اعتبار دهید...

امروزه مصرف کننده های زیادی از اینترنت برای جستجوی محصولات یا سرویس های مورد نیازشان استفاده می کنند.

کسب و کار شما با داشتن یک وب سایت معتبر می شود. بدون داشتن وب سایت مشتریان بالقوه ی شما به سمت رقبایی که سایت دارند کشیده می شوند.
اگر شما یک سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید داشته باشید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت . وب سایت تائیر زیادی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارد.
داشتن وب سایت به خصوص برای کسب و کارهای خانگی سودمند است، زیرا شما فروشگاهی برای ترویج محصولات یا خدمات خود ندارید.

 

از رقبای خود پیشی بگیرید!!

نوشته شده توسط : M.Montazernia
 از رقبای خود پیشی بگیرید!!

امروزه، با گسترش روابط جهانی میان مردم از طریق اینترنت، بازار کسب و کار و تجارت های الکترونیکی، مزرها را رد کرده است به گونه ای که هر فردی می تواند فعالیت ها و محصولات خود را از طریق طراحی یک سایت مناسب، به کل دنیا معرفی کند و از این طریق هم مشتریان بیشتری به دست بیاورد و هم حیطه فعالیت ها خود را گسترش دهد.

اما لازم است بدانید که همان گونه که در دنیای حقیقی میان افراد رقابت وجود دارد، در دنیای مجازی هم، میان افراد هم صنف رقابت وجود دارد. هر کدام از آن ها تمایل دارند سایت خود را نسبت به دیگر برتری دهد تا شانس فروش و موفقیت او بیشتر شود. علت این امر این است که زمانی که کاربر به دنیال محصول یه حرفه خاصی است، در گوگل سرچ می کند و به صورت ذاتی، معمولا در صفحه گوگل به سراغ ۳ لینک اول می رود لذا سایت هایی شانس موفقیت بیشتر دارند که در این رتبه ها قرار گرفته باشند و این امر محقق نمی شود جز با سئو سایت براساس اصول سئو.
پس همان گونه که متوجه شدید، سئو ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با موفقیت در تجارت الکترونیک دارد.

چگونه یک کسب و کار آنلاین راه بیاندازیم؟

نوشته شده توسط : M.Montazernia
چگونه یک کسب و کار آنلاین راه بیاندازیم؟

برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک آنلاین سلسله امور مشخصی وجود دارند که باید به طور قطع انجامشان دهید. اموری که هزاران نفر با استفاده از آنها توانسته اند به هدف خود در این زمینه برسند. این سلسه امور، موارد اصلی زیر را در بر می گیرند:

 

۱- نیازی در بازار پیدا کرده و سعی کنید آن را پر کنید.
۲- از یکی از نمونه های موجود برای محصول و سیستم فروش خود الهام بگیرید.
۳- سایتی طراحی کنید که استفاده از آن برای کاربران ساده باشد.
۴- از تکنیک های بهینه سازی جستجو برای هدایت ترافیک به سایت خود بهره ببرید.
۵- از شهرت دیگران برای خود بهره ببرید.
۶- با استفاده از ایمیل و سایر راه های ارتباطی موثر با مشتریان و مشترکان خود در تماس باشید.
۷- با تخفیف ها و فروش های ویژه درآمد خود را افزایش دهید.

هر کسی چه مبتدی باشد و چه کارآفرین می تواند با کمک این روند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کند.

چهار استراتژی جهت افزایش فروش

نوشته شده توسط : M.Montazernia
چهار استراتژی جهت افزایش فروش

افزایش فروش با این نکات کوچک!


چهار استراتژی جهت افزایش فروش

 

استراتژی تهاجمی

 📌برای شرایطی که پاسخگویی شرکت به شرایط محیطی(فرصت ها و تهدیدها) نسبت به رقبا بالاست و عوامل داخلی آن (نقاط قوت و ضعف) نیز نسبت به رقبا برتر است، مناسب است.

 

استراتژی رسوخ در بازار

 📌سازمان از راه توسعه فعالیت های بازاریابی، فروش محصولات فعلی خود را افزایش دهد. این استراتژی زمانی اثربخش است که :
الف. بازار موجود اشباع نباشد.
ب. میزان مصرف بازار قابل توسعه باشد.
ج. سهم بازار رقیب قابل تصرف باشد.
د. ساختارصرفه جویی مقیاس بالایی داشته باشد.

 

استراتژی توسعه بازار

 📌به معنای ارائه محصول یا خدمات فعلی شرکت در مناطق جغرافیایی جدید است. این استراتژی در شرایط ذیل اثربخش است:
الف. کشف بازارهای بکر.
ب. دستیابی به کانالهای توزیع جدید و کارآمد.
ج. کسب موفقیت بسیار بالا در یک بازار.
د. وجود ظرفیت تولید مازاد بر بازارهای فعلی.
ن. وجود نیرو یا سرمایه مازاد بر بازار های فعلی.

 

استراتژی توسعه محصول

📌سازمان از راه بهبود یا ارتقاء محصول فعلی تلاش می کند تا سهم بازار خود را افزایش دهد
استراتژی توسعه محصول در موارد ذیل اثربخش است :
الف. وقتی یک  محصول موفق به نقطه اشباع از چرخه عمر خود می رسد.
ب. وقتی صنعت دارای تحولات سریع فناوری می باشد.
ج. وقتی صنعت دارای رشد بالایی باشد.
د. وقتی شرکت دارای توانمندی تحقیق و توسعه برتر باشد.
ن. وقتی محصول رقیب با بهایی مشابه، دارای ویژگی های بهتری باشد.