شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند. انسانها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند.

اما چیزی که باعث شده است امروز، شبکه های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه شبکه های اجتماعی بوده است.

امروزه با توسعه صنعت تلفن های همراه هوشمند و سرعت بالای اینترنت ، مخصوصا پیشرفت های سرعت اینترنت اپراتور های تلفن همراه ، که هر روزه با نسل جدیدی از آن ها مواجه هستیم، ارتباط آسان تر شده ، فایل ها سریعتر آپلود و یا دانلود می شوند و در نهایت پیام ها با صحت و سرعت بیشتری مبادله می شوند 

اهمیت داشتن شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کار به قدری بالاست که از هر چیز دیگری مهم تر است. چرا که در عصر حاضر ، مردم وقت بیشتری را برای گشتن در شبکه های اجتماعی دارند.

بیلبورد های شهر ها نیاز به حضور فیزیکی  در کنار آن ها برای دیده شدن دارند ولی شبکه های اجتماعی بیلبورد ها را به درون دستگاه های دیجیتال منتقل کرده اند.

گروه اینترنتی TAD  با داشتن تجربه مناسب و  نیروی های متخصص و  به روز  در زمینه طراحی وب سایت ، به خصوص در زمینه شبکه های اجتماعی و ارتباط مناسب و موثر آن در کسب و کار شما آماده همکاری با شماست.