طراحی وب سایت شرکت کاواتک ،  به گونه ای انجام شده که پنل مدیریت این  سایت بتواند امکاناتی که به عنوان یک پنل مدیریت وب سایت پویا در نظر گرفته می شود را دارا باشد. امکانات بی نظیری همچون اسلایدر داینامیک با امکان تعیین ترتیب نمایش و لینک دلخواه  داخلی ( ارجاع به درون سایت ) و خارجی  (ارجاع به سایت های دیگر) و ارائه بخش های متنوع در درون وب سایت .

 


مدیر این سایت با داشتن این پنل می تواند بخش های مورد نظر خود را طبق سلیقه ، کاربرد و نیاز وب سایت ، به آن اضافه کند  و امکانات هر بخش را به صورت اختصاصی انتخاب کند.
همچنین ارائه تبلیغات بنر ها و پروموشن ها به صورت داینامیک ، به گونه ای است  که مدیر سایت می تواند تنظیم کند چه  مولفه ای  کجا چگونه و با چه ترتیببی نمایش داده شود.
در هر بخش به صورت مجزا این امکان وجود دارد که مدیر وب سایت مطلبی را که تشخیص داده از اهمیت بالایی برخوردار است به بالای صفحه پین کند؛ یعنی در صفحه اصلی سایت آن را به صورت برجسته نمایش دهد تا بهتردر معرض نمایش مشتریان و بازدید کنندگان قرار گیرد.

 


امکان آپلود فایل های چند رسانه ای مانند ویدیو ، پی دی اف و ... به صورت دانامیک برای هر مطلب در این پنل گنجانده شده است.
این وب سایت  توسط طراحان تیم نرم افزاری تاد طراحی شده است.
امکانات گرافیکی مناسب ، طراحی ریسپانسیو ، پنل ادمین متناسب با  سلیقه کاربر ، بهینه سازی سئو ، ارتباط با شبکه های اجتماعی و ... از ویژگی بارز طراحی این سایت است.